Dietetyka i zdrowe odżywianie

Błonnik witalny, czy warto spożywać, a jeśli tak to dlaczego?

Błonnik witalny, czy warto spożywać, a jeśli tak to dlaczego?

Błonnik witalny to suplement diety, który zyskuje na popularności z roku na rok. Jego przyjmowanie zalecają dietetycy, a jest tak nie bez powodu. Jest to preparat, który wspiera pracę układu trawiennego, a także może przyczynić się do szybkiej utraty zbędnych kilogramów. Spożywanie błonnika witalnego daje wiele korzyści dla organizmu, warto więc dowiedzieć się, jakie ma właściwości oraz dlaczego warto po niego sięgać?

Błonnik witalny – suplement diety na odchudzanie

Wiele osób zapomina o tym, że dieta odchudzająca powinna być bogata w odpowiednie składniki odżywcze, które wspierać będą organizm w spalaniu tkanki tłuszczowej. Jednym z takich składników, jest błonnik witalny. Jego działanie jest skuteczne, ponieważ sprawia, że po jego spożyciu czujemy się nasyceni i zmniejsza się nasz apetyt. To sprawia, że w ciągu dnia spożywamy mniej kalorii, a dzięki temu zmniejsza się nasza masa ciała. Jeśli więc chcesz skutecznie się odchudzać, to warto sięgnąć po błonnik witalny na spalanie tkanki tłuszczowej.

Błonnik witalny – wspomaga oczyszczanie układu trawiennego

Przez lata w naszym organizmie gromadzi się wiele toksyn, które zatruwają nas od wewnątrz. Przez takie substancje organizm nie pracuje prawidłowo. Szczególnie zanieczyszczony jest nasz układ trawienny. W jelitach i wątrobie zalegają toksyny i złogi nietrawionego pokarmu. To sprawia, że czujemy się źle. Jeśli układ pokarmowy jest zanieczyszczony, to pojawić się mogą u nas takie objawy, jak:

  • Bóle brzucha,
  • Częste zaparcia,
  • Mdłości,
  • Wzdęcia,
  • Wymioty,
  • Biegunki,
  • Zaburzenia przyswajania składników odżywczych.

Są to problemy, które pojawić się mogą u każdego z nas, a świadczą one o tym, że praca organizmu została zaburzona. Jeśli więc pojawiają się u nas takie objawy, to warto sięgnąć po błonnik witalny, ponieważ wspomaga on oczyszczanie i wydalanie toksyn z układu pokarmowego. Jego działanie polega na pęcznieniu w układzie pokarmowym tuż po spożyciu. Zaczyna on pęcznieć już w wątrobie, wyciągając z niej toksyczne substancje. Kiedy błonnik przedostaje się do jelit, tam również zaczyna pęcznieć i zbiera ze sobą nie tylko toksyny, ale również złogi i resztki niestrawionego pokarmu. Już po kilku tygodniach stosowania błonnika witalnego poczujemy ogromną różnicę. Znikną przykre dolegliwości układu trawiennego, a metabolizm zacznie przyśpieszać. Warto więc do codziennej diety wprowadzić błonnik witalny, ponieważ wspiera on funkcjonowanie naszego organizmu.

Błonnik witany – błonnik zwyczajny

Wiele osób zastanawia się, czym różni się błonnik witalny od błonnika zwyczajnego. Mają one takie samo działanie. W obu przypadkach oczyszczanie organizmu z toksyn jest skuteczne, a wspomagają one odchudzanie poprzez przyśpieszenie metabolizmu i zmniejszanie apetytu. Trzeba jednak wiedzieć, że błonnik witalny jest, zacznie silniejszy i daje lepsze efekty.

Jak spożywać błonnik witalny?

Możemy przyjmować go na wiele sposobów. Wiele osób zdecyduje się na wygodniejszą formę tego suplementu diety, czyli w tabletkach. Jednak dostępny jest on również w formie sproszkowanej. Można dodawać od dwóch do pięciu łyżeczek błonnika witalnego do wody, mleka lub soku. Taką mieszankę należy odstawić na piętnaście minut, poczekać aż błonnik zacznie pęcznień, a następnie wypić. Już po pierwszym tygodniu stosowania tego suplementu diety widoczne będą różnice. Najlepiej stosować błonnik witalny do trzech miesięcy, by jego działanie było w pełni skuteczne.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dietetyka i zdrowe odżywianie

More in Dietetyka i zdrowe odżywianie

3 popularne mity dotyczące tłuszczy

SylwiaGrudzień 16, 2018

8 najważniejszych ziół adaptogennych i ich wpływ na redukcje stresu

SylwiaGrudzień 16, 2018

Sibutramina niebezpieczne odchudzanie!

spalaczeGrudzień 14, 2018

Węglowodany, czy są potrzebne w diecie?

KlaudiaGrudzień 14, 2018

Jak jeść w święta, by nie przytyć? Niezawodne sposoby!

Spalacze.plGrudzień 11, 2018

Odchudzasz się? Uważaj na te produkty! 10 podstępnych i tuczących produktów

Spalacze.plGrudzień 11, 2018

Słodycze, które WARTO jeść podczas odchudzania

Spalacze.plGrudzień 10, 2018

Jakie suplementy diety warto wprowadzić do diety dzieci?

KlaudiaGrudzień 10, 2018

Zamienniki cukru – jakie wybrać?

MonikaGrudzień 9, 2018

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone