Odchudzanie

Ćwiczenia, które wspomagają odchudzanie

Ćwiczenia, które wspomagają odchudzanie

Wiele osób zastanawia się, jak schudnąć nie wychodząc z domu. Do tego konieczne jest wybranie ćwiczeń, które wspomagać będą spalanie tkanki tłuszczowej, a nie wymagają one używania specjalistycznego sprzętu sportowego. Dobrym sposobem jest również oglądanie filmików, w których dostępne są gotowe zestawy ćwiczeń i długich treningów. Dzięki temu jesteś w stanie samodzielnie skomponować swój idealny domowy trening odchudzający. Poniżej przedstawiamy kilka ćwiczeń, które pomogą ci osiągnąć cel znacznie szybciej.

Przysiady na odchudzanie

Kobiety marzą o pięknych udach i pośladkach pozbawionych tłuszczyku. By osiągnąć taki cel, należy spędzić wiele godzin na treningach, a jeśli chcemy ćwiczyć w domu, to najlepiej wybierać ćwiczenia, które będą dawały skuteczne efekty widoczne już po kilku tygodniach. Na szczupłe pośladki i uda doskonale sprawdzą się przysiady, a to dzięki temu, że takie ćwiczenia angażują do pracy te poszczególnie partie mięśni. Robienie przysiadów nie jest trudne i większość osób po kilku treningach robi je z łatwością. Najlepiej robić je codziennie lub co drugi dzień. Na początek wystarczy robienie trzech serii po 10 powtórzeń. Po tygodniu można zwiększyć do 20 powtórzeń na jedną serię. Warto również pamiętać, że robienie przysiadów wspomaga spalanie kalorii. Robiąc przysiady przez piętnaście minut, można spalić ponad dwieście kalorii.

Pilates na schudnięcie

Pilates również można wykonywać samodzielnie w domu. Wystarczy, że zobaczysz w Internecie kilka filmików i zaczniesz regularnie ćwiczyć. Dzięki temu już po kilku treningach zyskasz większą świadomość własnego ciała. Dodatkowo sylwetka stanie się wysmuklona i wysportowana. Podczas pilatesu możesz spalić dodatkowe kalorie, co również pomoże ci schudnąć i osiągnąć swój cel. Na początek możesz zacząć od lekkich i przyjemnych ćwiczeń. Takie ćwiczenia wykonywać będziesz bezbłędnie, a pomogą ci one przygotować się na zestawy ćwiczeń dla zaawansowanych. Pamiętaj, że w pilatesie najważniejsze jest to, by wykonywać ćwiczenia precyzyjnie i zawsze robić z dokładnością wszystkie figury. Tylko wtedy będziesz w stanie osiągnąć sukces.

Skakanka na odchudzanie

Prostym sposobem na odchudzanie, jest skakanie na skakance. Podczas tego prostego ćwiczenia niemal całe ciało jest pobudzane do pracy, a to pozwala na spalenie dużej ilości kalorii. Pół godziny skakania na skakance to aż 300 spalonych kalorii. To ćwiczenie sprawi, że wszystkie partie mięśni zostaną wzmocnione i wyrzeźbione. Skakanie na skakance pozwoli ci na wyszczuplenie ud, pośladków, łydek, a także ramion. To doskonałe ćwiczenie dla osób leniwych, ponieważ można je wykonywać podczas oglądania ulubionego serialu.

Hula hop na odchudzanie brzucha

Problem z otyłością brzuszną dotyczy coraz większej grupy osób. Ta przypadłość dotyka nie tylko kobiety, ale również mężczyzn. Dobrym sposobem na walkę z nią, jest kręcenie hula hop. Dzięki niemu mięśnie brzucha zostaną pobudzone do pracy, a to przyczyni się do spalania tkanki tłuszczowej, która otacza mięśnie.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Odchudzanie

More in Odchudzanie

Tłuszcz wisceralny, tłuszcz wewnętrzny, otyłość brzuszna

Tłuszcz trzewny i podskórny: dlaczego zbyt niski poziom tłuszczu jest niezdrowy?

RedakcjaLuty 14, 2019

Adaptacje metaboliczne — co zrobić, gdy odchudzanie przestaje przynosić skutki?

Spalacze.plStyczeń 22, 2019

Nowy Rok i odchudzanie – jak dotrzymać postanowień noworocznych?

Spalacze.plStyczeń 9, 2019

Enzymy trawienne a odchudzanie

RedakcjaStyczeń 4, 2019

Marchewki i jabłka w diecie redukcyjnej

RedakcjaStyczeń 2, 2019

Tyję, choć mało jem

RedakcjaStyczeń 1, 2019

Adipex 75 – niebezpieczne odchudzanie

spalaczeGrudzień 27, 2018

Dietetyczne sosy

RedakcjaGrudzień 18, 2018

Sposoby na zmniejszanie tkanki tłuszczowej przed sylwestrem

KlaudiaGrudzień 12, 2018

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone