Suplementy i odżywki

Dieta na koncentrację – jakie suplementy diety wybrać?

Dieta na koncentrację – jakie suplementy diety wybrać?

Problemy z koncentracją mogą doprowadzać do wielu niekorzystnych zmian w naszym życiu. Jeśli nie jesteśmy się w stanie skupić  na wykonywaniu jednej czynności, to może okazać się, że zapominamy o ważnych spotkaniach, czy też nie jesteśmy w stanie wykonać swojej pracy. Jeśli pojawiają się u nas problemy z koncentracją i nie jesteśmy w stanie zapamiętać nowych informacji, to przyczyną tego może być nieprawidłowo zbilansowana dieta. Jak powinna wyglądać dieta na koncentrację? Jakie suplementy diety najlepiej wybrać w jej trakcie?

  1. Kwasy omega -3

I w naturalnej postaci i w formie suplementów diety kwasy omega-3 są jednym z ważniejszych składników odżywczych, które są niezbędne dla prawidłowej pracy mózgu. Są one składnikiem odżywczym dla komórek mózgowych, które zaczynają lepiej i sprawniej funkcjonować. Jeśli w codziennej diecie niewielka jest ilość kwasów omega-3, to pojawić się mogą problemy z koncentracją i pamięcią. Najlepiej szukać kwasów tłuszczowych w ich naturalnych źródłach, czyli w rybach, olejach i orzechach, ale dodatkowa suplementacja będzie wsparciem dla organizmu.

  1. Witaminy z grupy B

Niezwykle ważne dla mózgu człowieka są witaminy z grypy B. Są one składnikami odżywczymi, które mają niezastąpiony wpływ na pracę układu nerwowego. Ich niedobór może doprowadzić do wielu zmian w pracy tego układu, a to przyczynić się może do zaburzeń koncentracji, pamięci, a także rozdrażnienia i przemęczenia. Jeśli więc zależy nam na zachowaniu zdrowia umysłowego, to warto sięgnąć po witaminy z grupy B. Pomagają one zachować nam zdrowe psychiczne i dodatkowo regulują pracę komórek nerwowych. Dbają o dobre samopoczucie i pobudzenie mózgu do wysiłku umysłowego.

  1. Magnez

Wiele osób cierpi z powodu niedoboru tego pierwiastka. Jest on składnikiem odżywczym, który ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie i efektywność umysłową. Jeśli dojdzie do jego niedoborów, to pojawić się mogą u nas problemy z bezsennością, a one doprowadzą do przemęczenia organizmu, a to z kolei prowadzi do spowolnienia pracy mózgu, problemów z koncentracją i zmniejszenia naszych umiejętności umysłowych. Niedobór magnezu sprawia, że jesteśmy rozdrażnieni.

  1. Żeń-szeń

Wiele osób narzeka, że w czasie nauki lub pracy nie są w stanie skupić się na jednej czynności, a to zdecydowanie wydłuża czas wysiłku. Trzeba wiedzieć, że organizm potrzebuje składników pobudzających i odżywiających, by móc prawidłowo funkcjonować i w pełni się skoncentrować na najważniejszych czynnościach. Jednym z najlepszych suplementów diety, który warto stosować przy diecie na koncentrację, jest żeń-szeń. To składnik pochodzenia naturalnego, który bogaty jest w witaminy i minerały, a także silne przeciwutleniacze. Poprawia koncentrację i pamięć.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Suplementy i odżywki

More in Suplementy i odżywki

Efedryna skuteczny sposób na odchudzanie?

SylwiaStyczeń 17, 2019

Po treningowe suplementy diety – czy warto?

MonikaStyczeń 14, 2019

Jakie są naturalne blokery apetytu?

MonikaStyczeń 10, 2019

HMB – czym jest i dlaczego warto stosować?

MonikaStyczeń 10, 2019

Chrom – działanie i właściwości

MonikaStyczeń 8, 2019

Chlorella – działanie, właściwości – po co suplementować i jak dawkować?

MonikaStyczeń 8, 2019

Blokery apetytu – czy warto stosować?

MonikaStyczeń 6, 2019

Domowe batony proteinowe

KlaudiaStyczeń 4, 2019

Enzymy trawienne a odchudzanie

RedakcjaStyczeń 4, 2019

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone