Suplementy i odżywki

Dieta na koncentrację – jakie suplementy diety wybrać?

Dieta na koncentrację – jakie suplementy diety wybrać?

Problemy z koncentracją mogą doprowadzać do wielu niekorzystnych zmian w naszym życiu. Jeśli nie jesteśmy się w stanie skupić  na wykonywaniu jednej czynności, to może okazać się, że zapominamy o ważnych spotkaniach, czy też nie jesteśmy w stanie wykonać swojej pracy. Jeśli pojawiają się u nas problemy z koncentracją i nie jesteśmy w stanie zapamiętać nowych informacji, to przyczyną tego może być nieprawidłowo zbilansowana dieta. Jak powinna wyglądać dieta na koncentrację? Jakie suplementy diety najlepiej wybrać w jej trakcie?

  1. Kwasy omega -3

I w naturalnej postaci i w formie suplementów diety kwasy omega-3 są jednym z ważniejszych składników odżywczych, które są niezbędne dla prawidłowej pracy mózgu. Są one składnikiem odżywczym dla komórek mózgowych, które zaczynają lepiej i sprawniej funkcjonować. Jeśli w codziennej diecie niewielka jest ilość kwasów omega-3, to pojawić się mogą problemy z koncentracją i pamięcią. Najlepiej szukać kwasów tłuszczowych w ich naturalnych źródłach, czyli w rybach, olejach i orzechach, ale dodatkowa suplementacja będzie wsparciem dla organizmu.

  1. Witaminy z grupy B

Niezwykle ważne dla mózgu człowieka są witaminy z grypy B. Są one składnikami odżywczymi, które mają niezastąpiony wpływ na pracę układu nerwowego. Ich niedobór może doprowadzić do wielu zmian w pracy tego układu, a to przyczynić się może do zaburzeń koncentracji, pamięci, a także rozdrażnienia i przemęczenia. Jeśli więc zależy nam na zachowaniu zdrowia umysłowego, to warto sięgnąć po witaminy z grupy B. Pomagają one zachować nam zdrowe psychiczne i dodatkowo regulują pracę komórek nerwowych. Dbają o dobre samopoczucie i pobudzenie mózgu do wysiłku umysłowego.

  1. Magnez

Wiele osób cierpi z powodu niedoboru tego pierwiastka. Jest on składnikiem odżywczym, który ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie i efektywność umysłową. Jeśli dojdzie do jego niedoborów, to pojawić się mogą u nas problemy z bezsennością, a one doprowadzą do przemęczenia organizmu, a to z kolei prowadzi do spowolnienia pracy mózgu, problemów z koncentracją i zmniejszenia naszych umiejętności umysłowych. Niedobór magnezu sprawia, że jesteśmy rozdrażnieni.

  1. Żeń-szeń

Wiele osób narzeka, że w czasie nauki lub pracy nie są w stanie skupić się na jednej czynności, a to zdecydowanie wydłuża czas wysiłku. Trzeba wiedzieć, że organizm potrzebuje składników pobudzających i odżywiających, by móc prawidłowo funkcjonować i w pełni się skoncentrować na najważniejszych czynnościach. Jednym z najlepszych suplementów diety, który warto stosować przy diecie na koncentrację, jest żeń-szeń. To składnik pochodzenia naturalnego, który bogaty jest w witaminy i minerały, a także silne przeciwutleniacze. Poprawia koncentrację i pamięć.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Suplementy i odżywki

More in Suplementy i odżywki

Suplementy diety termogeniczne

KlaudiaLuty 23, 2019

Suplementy diety modelujące nogi

KlaudiaLuty 23, 2019

Jakie są rodzaje spalaczy tłuszczu?

MonikaLuty 22, 2019

Suplementy diety przed treningiem

KlaudiaLuty 22, 2019

Jakie są rodzaje odżywek białkowych?

MonikaLuty 21, 2019

Przedtreningowe suplementy diety dla kobiet

KlaudiaLuty 21, 2019

Jakie suplementy diety dla kobiet aktywnych fizycznie?

KlaudiaLuty 16, 2019

Jakie białko jest najlepsze?

KlaudiaLuty 15, 2019

Jak działają spalacze tłuszczu?

KlaudiaLuty 13, 2019

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone