Dietetyka i zdrowe odżywianie

Dieta Wall Street

Dieta Wall Street

Nie wszyscy ludzie lubią spędzać czas w kuchni, przygotowując posiłki. Istnieją również ludzie, którzy wprawdzie chętnie stanęliby przy garnkach, ale nie mają na to czasu. Czy w takich sytuacjach odchudzanie się jest niemożliwe? Nic bardziej mylnego. Istnieją nawet diety, które są przeznaczone dla takich właśnie osób. Jedną z nich jest Dieta Wall Street.

Dieta Wall Street została opracowana przez amerykańską dietetyczkę Heather Bauer i jest przeznaczona dla ludzi zapracowanych, którzy najwięcej czasu spędzają w pracy lub w delegacji i tam muszą się stołować czyli po prostu jedzą poza domem. W porównaniu do innych diet odchudzających jest prosta i nie wprowadza w życie rewolucji żywieniowej, nie jest rygorystyczna i nie wymaga dużego poświęcenia.

Głównymi produktami stosowanymi w diecie są: produkty pełnoziarniste, świeże owoce i warzywa, owoce morza, jogurty z niską zawartością tłuszczu, jajka, orzechy, wołowina, indyk, kurczak. Mimo, że dieta nie należy do najbardziej restrykcyjnych to wymaga, aby zrezygnować lub ograniczyć do minimum niektóre produkty, na przykład alkohol. Ponadto przy stosowaniu diety należy pamiętać o jej najważniejszych zasadach, które dotyczą poszczególnych posiłków:
Śniadanie
Tego posiłku nie można ominąć jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. Na śniadanie można zjeść sałatkę owocową oraz 2 jajka na twardo.
Przekąski
Dieta przewiduje przekąski w postaci na przykład jogurtu bez tłuszczu czy niskokalorycznego sera żółtego.
Lunch w pracy
Na lunch należy zjeść coś konkretnego może to być sałatka z tuńczykiem, kurczakiem do tego pełnoziarniste pieczywo.
Kolacja w domu
Na kolacje można zjeść na przykład niskokaloryczne mrożonki. W tym miejscu należy zaznaczyć, że po powrocie z pracy i ogólnym zmęczeniu często sięgamy po pierwszy lepszy posiłek z lodówki, jednak nie jest to zgodne z dietą i trzeba tego unikać
Kolacja w restauracji
Oczywiście dania jakie zamówimy w restauracji muszą zawierać produkty zgodne z dietą Wall Street, dlatego wcześniej należy zapoznać się z menu. Nie można zamawiać ciężkich sosów najlepiej sięgnąć po drób z dodatkiem jarzyn lub grillowane ryby.
Koktajl party
Przed imprezą, warto jest zjeść niewielki posiłek, aby w trakcie imprezy nie sięgać do każdej miski z przekąskami.
Jedzenie w samolocie
Nie wskazane są posiłki serwowane przez linie lotnicze, ponieważ zazwyczaj nie są one zgodne z naszą dietą. Z drugiej strony jeśli podróż jest długa trzeba coś zjeść, ponieważ dieta nie przewiduje dużej przerwy między posiłkami. W takiej sytuacji należy wybierać warzywa, owoce, sałatki. Nie powinno się zabierać ze sobą słodyczy w celu przekąszenia czegoś „ na szybko”. Można wziąć ze sobą na przykład kawałek odtłuszczonego sera żółtego.
Jedzenie w hotelu
W hotelu jak wiadomo zazwyczaj jest duży wybór różnego rodzaju trunków w tym alkoholu, dlatego tutaj trzeba odmówić sobie pokusy i zamówić zwykłą wodę. Jeśli jednak pokusa jest zbyt duża można zamówić szklankę czegoś z lodem co będziemy sączyć przez długi czas. W wolnej chwili warto wybrać się na siłownię lub fitness, aby wspomóc naszą dietę, jeśli hotel takowe rzeczy oferuje.
Dieta Wall Street jest skuteczną i jednocześnie nie rygorystyczną dietą odchudzającą. Jednak nie oznacza to, że nie trzeba w pewnych momentach wykazać się silną wolą, ponieważ jak tu sobie odmówić pysznego jedzenia na bankietach, gdy wszyscy jedzą lub picia alkoholu gdy wszyscy piją. Jednak w porównaniu do innych diet odchudzających takie wyrzeczenia nie są zbyt wielkim problemem. Oczywiście, dietę można sobie ułatwić, stosując odpowiednie suplementy ograniczające apetyt albo inne preparaty wspomagające odchudzanie.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dietetyka i zdrowe odżywianie

More in Dietetyka i zdrowe odżywianie

Jak budować masę mięśniową?

Julia Cichaczewska2 lutego, 2024

Dieta IF – czym jest Intermittent Fasting?

Julia Cichaczewska18 stycznia, 2024

Napoje fermentowane – sekret zdrowia i witalności

Julia Cichaczewska1 grudnia, 2023

Jak poprawić działanie spalaczy tłuszczu? – praktyczne wskazówki

Julia Cichaczewska3 listopada, 2023

Dieta bogata w białko – zalety i wady

Spalacze.pl3 października, 2023

Naturalne spalacze tłuszczu – Jakie produkty mogą wspomagać proces spalania tłuszczu?

Julia Cichaczewska22 września, 2023

Zdrowe odżywianie: klucz do sukcesu – porady dietetyczne, nowości

spalacze11 kwietnia, 2023

Zdrowe zamienniki słodyczy – sprawdź czym zastąpić słodycze

spalacze29 marca, 2023

Czy jedzenie grzybów jest bezpieczne?

Redakcja23 września, 2021

Jesteśmy tu dla Ciebie – od pierwszego kroku na ścieżce zdrowia, aż po finish. Odkryj naszą różnorodną ofertę, zaczerpnij wiedzy z naszego bloga i dołącz do społeczności, która wie, że zdrowie to więcej niż tylko dieta i ćwiczenia.

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone