Trening

Jak ćwiczyć, by mieć większy biust?

Jak ćwiczyć, by mieć większy biust?

 

Wiele jest kobiet, które myślą nad powiększeniem swoich piersi. Nie jest to jednak zabieg, który zawsze daje zadowalające efekty, poza tym warto pamiętać, że nie jest on również tani. Nie trzeba więc inwestować pieniędzy w to, by mieć większe piersi. Jest na to znacznie tańszy i bezpieczniejszy sposób, który da nam zadowalające efekty już w ciągu jednego miesiąca. Dziś podpowiemy co robić i jakie ćwiczenia wykonywać, by w trzydzieści dni powiększyć biust.

Ćwiczenie pierwsze – dociskanie dłoni

Pierwsze ćwiczenie, jakie możemy wykonywać, by zwiększyć piersi, to dociskanie dłoni. Jest to proste i efektywne ćwiczenie, które zadba nie tylko o powiększenie piersi, ale również pozwoli na to, by zostały one jędrne na dłużej. Do tego ćwiczenia nie trzeba się przygotowywać. Wystarczy, że staniemy w lekkim rozkroku, chociaż i to nie jest konieczne, ponieważ to ćwiczenie możemy wykonywać na siedząco. Dłonie umieszczamy na wysokości piersi i łączymy je ze sobą, jak do modlitwy. Łokcie powinny być zgięte. W trakcie tego ćwiczenia, ważne jest to, by plecy były wyprostowane. Jeśli jesteś już w odpowiedniej pozycji, czas przejść do ćwiczenia. Zacznij z całej siły dociskać do siebie dłonie  w ruchu pulsacyjnym. Możesz to robić w trzech seriach, każda seria po trzydzieści powtórzeń. Jeśli chcesz osiągnąć najlepsze efekty to wykonuj to ćwiczenie codziennie przez miesiąc, a po tym czasie zobaczysz pierwsze efekty.

Ćwiczenie drugie – z hula hop

To również ćwiczenie, które nie wymaga przygotowana. Trzeba się jednak liczyć, że jest ono nieco bardziej wymagające niż ćwiczenie numer jeden. Do tego ćwiczenia trzeba mieć przy sobie hula hop. Tym razem jednak nie umieszczamy go na wysokości talii, a bierzemy je w dłonie, które wyciągamy przed siebie na całą  długość. Hula hop powinno być umieszczone na wysokości piersi. Trzeba ustawić się w lekkim rozkroku i tym razem również trzeba zachować prostą pozycję. Kiedy jesteś gotowa złap mocniej koło i zacznij je ściskać. Do tego ćwiczenia trzeba użyć nieco więcej siły, ale daje ono niepowtarzalne efekty. Tutaj wykonuj trzy powtórzenia, a każde niech trwa trzydzieści sekund. Kiedy już poprawisz swoją kondycję możesz wydłużyć czas powróżeń na czterdzieści sekund.  To ćwiczenie również wykonuj codziennie.

Ćwiczenie trzecie – motylek z obciążeniem

Kolejne ćwiczenie wymaga większej wprawy i wytrzymałości siłowej. W obie ręce trzeba złapać obciążenie, ale jeśli nie mamy takiego po ręką możemy zastąpić je butelkami wypełnionymi wodą. Ważne jest, by miały one przynajmniej 1,5 litra. Przy tym ćwiczeniu konieczne jest utrzymanie pozycji prostej w lekkim rozkroku. Dłonie wyciągamy przed siebie, i łączymy je w łokciach. W dłonie łapiemy obciążenie i zaczynamy rozchylać dłonie, jak skrzydła motylka. Ćwiczenie powinno składać się z trzech serii, a każda z nich powinna mieć około dwadzieścia powtórzeń. Dla osiągnięcia najlepszych efektów konieczne jest wykonywanie ćwiczeń codziennie.

Dodatkowo – masaże

Jeśli chcemy w szybkim czasie powiększyć piersi, to wykonywanie ćwiczeń jest niezbędne. Warto je wykonywać codziennie przez przynajmniej miesiąc, dzięki temu po trzydziestu dniach zobaczymy zadowalające efekty. Warto również wykonywać specjalne masaże, które poprawiają ukrwienie piersi i sprawiają, że zaczynają się one zwiększać. Takie masaże można robić codziennie wieczorem, by osiągnąć zadowalające efekty.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Trening

More in Trening

Białko- wszystko o jego stosowaniu po treningu

SylwiaListopad 6, 2018

Jak biegać w okresie zimowym?

MonikaListopad 4, 2018

Jak zadbać o regenerację?

KlaudiaListopad 2, 2018

Ból mięśni podczas treningu na budowanie masy mięśniowej

MonikaListopad 1, 2018

5 ćwiczeń na klatkę piersiową, które warto mieć w planie treningowym

Spalacze.plPaździernik 30, 2018

KOMPOZYCJA SYLWETKI

Julia CichaczewskaPaździernik 24, 2018

Akcesoria treningowe, które pomieścisz nawet w niewielkiej kawalerce

Spalacze.plPaździernik 19, 2018

Typowe błędy początkujących na siłowni – czego należy unikać?

Spalacze.plPaździernik 14, 2018

Napoje izotoniczne – warto czy nie?

KlaudiaPaździernik 8, 2018

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone