Odchudzanie

Jak wyszczuplić sylwetkę w miesiąc

Jak wyszczuplić sylwetkę w miesiąc

Pozostał ci miesiąc do ważnego wyjścia lub do wakacji lub twoim celem jest schudnięcie i poprawa wyglądu w cztery tygodnie. Jeśli tak to z pewnością zastanawiasz się, jak to zrobić. Nie będzie to łatwe zadanie, ale dzięki odpowiedniej diecie, dobrze zaplanowanym treningu oraz wsparciu suplementów diety może ci się udać.

Dieta do wyszczuplenia sylwetki

Jeśli twoim celem jest wyszczuplenie sylwetki to ważne jest, by w diecie znalazło się miejsce na składniki, które wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej, a wykluczyć z jadłospisu należy te, które odkładają się w ciele jako komórki tłuszczowe. Tak więc na liście zakupów przez najbliższy miesiąc muszą znajdować się:

  • Cynamon,
  • Kurkuma,
  • Czerwona papryka,
  • Imbir,
  • Jabłka,
  • Zielona herbata,
  • Woda mineralna.

Zaś skreślić z niej musisz takie produkty jak:

  • Tłuste mięsa,
  • Pizza,
  • Chipsy,
  • Słodkie przekąski,
  • Mleko z dużą zawartością tłuszczu,
  • Makrony,
  • Napoje gazowane,
  • Napoje słodzone,
  • Wszelkiego rodzaju fas foody.

Zasady spożywania posiłków

Oprócz dobory odpowiednich składników musisz pamiętać o wszystkich zasadach prawidłowym sposobie odżywiania. To oznacza, że śniadanie to od teraz najważniejszy posiłek dnia. Konieczne jest jego zjedzenie przynajmniej godzinę po przebudzeniu. Pierwszy posiłek najlepiej spożywać przed ósmą rano. W ciągu dnia musisz zjeść trzy posiłki główne i dwa uzupełniające. Pomiędzy każdym posiłkiem powinna być co najmniej trzy godzina przerwa. Kolacja, czyli ostatni posiłek dnia musi być spożyty dwie godziny przed snem.

Jak ćwiczyć, by wyszczuplić sylwetkę?

Sama dieta ci nie wystarczy. Konieczny jest również dodatkowy wysiłek fizyczny. Jeśli chcesz w szybkim czasie wyszczuplić sylwetkę nie konieczne jest zapisywanie się do siłowni. Możesz to zrobić w domu przy pomocy dobrego planu treningowego. Jednym z ćwiczeń, które muszą się w nim znaleźć są brzuszki, słony do boków praz kręcenie hula-hop. Są to proste i niewymagające ćwiczenia, ale wytoczą ci one drogę do sukcesu. Treningi muszą obywać się codziennie, a ich czas nie może być krótszy niż pół godziny.

Suplementy diety na wyszczuplenie sylwetki

Twoje treningi nie są zaawansowane, więc nie potrzebujesz suplementów diety dla sportowców. Jednak to nie znaczy, że w twoim przypadku stosowanie żadnych wspomagaczy nie jest konieczne. Jest wiele odżywek, które wspomagają splanuje tłuszczu. Jednym z nich są suplementy z czystą kofeiną. Nie jest ona jednak suplementem, który wspomaga odchudzanie, ale dodaje również energii do ćwiczeń, więc sprawdzi się w dni, kiedy nie ma siły ani chęci na przejście po raz kolejny przez ten sam trening. Dobrym dla ciebie suplementem będzie zielona herbata. Jest ona preparatem, który spala tkankę tłuszczową, a jest stworzona z naturalnych składników, więc stosowanie jej jest całkowicie bezpieczne. Pamiętaj jednak, by przed wyborem suplementów odchudzających i spalaczy  tłuszczu zapoznać się z ich składem, by mieć pewność, że jest to preparat bezpieczny i stworzony z naturalnych składników.

 

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Odchudzanie

More in Odchudzanie

Iść na siłownię – najczęstsze pytania sportowców

KlaudiaPaździernik 7, 2018

Turystyka górska – sposób na odchudzanie

spalaczePaździernik 2, 2018

Post Dąbrowskiej – opis diety i zasady stosowania

SylwiaWrzesień 29, 2018

Dieta 1500 kalorii – zasady i przykładowy jadłospis

SylwiaWrzesień 28, 2018

Dieta 1200 kalorii – zasady i przykładowy jadłospis

SylwiaWrzesień 27, 2018

Dieta 1000 kalorii – zasady i przykładowy jadłospis

SylwiaWrzesień 26, 2018

Czy odchudzanie wpływa na zmniejszenie odporności?

Spalacze.plWrzesień 25, 2018

Najlepsze na rynku środki do spalania tłuszczu

spalaczeWrzesień 19, 2018

Odchudzanie, a motywacja – sposoby na motywację w czasie odchudzania

KlaudiaWrzesień 14, 2018

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone