Suplementy i odżywki

Jakie są naturalne blokery apetytu?

Jakie są naturalne blokery apetytu?

Nadmierny apetyt to problem wielu osób. Może on prowadzić do szybkiego zwiększenia się masy ciała, a to przez to, że w ciągu doby spożywamy za duże dawki kalorii. Zwiększone łaknienie sprawia, że znacznie trudniej jest nam się powstrzymać i jeść mniej lub tyle ile wynosi nasze zapotrzebowanie kaloryczne. A długotrwała nadwyżka może sprawić, że sięgamy po przekąski między posiłkami, a nasze porcje są znacznie większe niż zawsze. Dla unormowania pracy układu hormonalnego, a także układu trawiennego i zmniejszenia łaknienia, warto zastosować blokery apetytu. Na rynku pojawia się coraz więcej suplementów diety tego typu, a jakie są naturalne blokery apetytu?

  1. Błonnik

Jeśli pojawia się u nas uczucie głodu najlepiej sięgnąć po produkty, które bogate są w błonnik. Jest to składnik, który nawet w niewielkich ilościach zapełnia żołądek i sprawia, że w ekspresowym tempie czujemy się nasyceni. Warto pamiętać, że jedzenie błonnika pozytywnie wpływa na pracę układu trawiennego, a to dzięki temu, że skutecznie oczyszcza on jelita z toksyn i złogów niestrawionego jedzenia.

Działanie błonnika polega na jego zachowaniu w żołądku i jelitach po jego spożyciu. Kiedy błonnik dociera do układu pokarmowego, zaczyna pęcznieć i napełniać się wodą oraz toksynami. To właśnie dzięki temu, że zwiększa on swoje rozmiary, zmniejsza się u nas uczucie głodu.

W każdym posiłku w ciągu dnia powinien znaleźć się błonnik. Dzięki niemu nie będziemy mieli ochoty na spożywanie większych porcji posiłków, nie będziemy podjadać między posiłkami, a to sprawi, że w ciągu dnia będziemy spożywać mniejsze ilości kalorii, a to sprzyja zmniejszeniu masy ciała.

  1. Białka

Kolejnym naturalnym brokerem apetytu jest białko. Jest to składnik budulcowy, który niezbędny jest dla zdrowia naszego organizmu. Szczególnie ważne jest dla układu mięśniowego, ponieważ pozwala mu się sprawnie regenerować oraz umożliwia jego rozbudowę. Po białko warto również sięgać, kiedy jesteśmy na diecie lub nie możemy zahamować naszego zaostrzonego apetytu. Białko wypełnia żołądek i sprawia, że czujemy się pełni. Dzięki temu zmniejsza uczcie głodu i sprawia, że nie mamy ochoty na podjadanie między posiłkami.

  1. Banany

Doskonałym sposobem na zmniejszenie naszego apetytu jest spożywanie bananów. Mimo tego, że są one niewielkich rozmiarów, to są bardzo sycące i sprawiają, że szybko czujemy się nasyceni. To dzięki ich konsystencji, a także składowi. Mają one w sobie wiele cukrów, dzięki czemu uczucie sytości nadchodzi szybko. Warto również pamiętać, że banany są bogate w witaminy i minerały. A jednym z najważniejszych składników odżywczych, jest cynk. Jest on niezbędny do prawidłowej pracy organizmu, a banany są jego jednym z największych źródeł.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Suplementy i odżywki

More in Suplementy i odżywki

Efedryna skuteczny sposób na odchudzanie?

SylwiaStyczeń 17, 2019

Po treningowe suplementy diety – czy warto?

MonikaStyczeń 14, 2019

HMB – czym jest i dlaczego warto stosować?

MonikaStyczeń 10, 2019

Dieta na koncentrację – jakie suplementy diety wybrać?

MonikaStyczeń 9, 2019

Chrom – działanie i właściwości

MonikaStyczeń 8, 2019

Chlorella – działanie, właściwości – po co suplementować i jak dawkować?

MonikaStyczeń 8, 2019

Blokery apetytu – czy warto stosować?

MonikaStyczeń 6, 2019

Domowe batony proteinowe

KlaudiaStyczeń 4, 2019

Enzymy trawienne a odchudzanie

RedakcjaStyczeń 4, 2019

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone