Trening

Mity na temat robienia brzuszków

Mity na temat robienia brzuszków

Mimo długotrwałych ćwiczeń i niekończącego się wysiłku nadal nie jesteś zadowolony z wyglądu swojego brzucha? Może się okazać, że nie robisz ćwiczeń na płaski brzuch w prawidłowy sposób. Zapewne wybrałeś robienie brzuszków, ponieważ wydaje ci się, że jest to najlepszy rodzaj ćwiczeń na wyszczuplenie brzucha. A jednak to nie do końca prawda. Dowiedź się więcej na temat brzuszków i sprawdź, jakie powstają mity na ich temat.

Piękny i płaski brzuch? Dieta to podstawa!

Każdy, kto chce wyszczuplić brzuch musi doskonale zdawać sobie sprawę z tego, jak to, co jemy wpływa na wygląd naszego ciała. Nawet regularne ćwiczenia na siłowni nie dadzą zadowalających efektów, jeżeli zajadasz się słodyczami i często sięgasz po tłuste potrawy. Lepiej ćwiczenia na płaski brzuch połączyć ze zdrową dietą, która pomoże spalić zbędne zapasy tkanki tłuszczowej. W tym przypadku doskonale sprawdza się błonnik, ponieważ doskonale wspomaga on trawienie, a dzięki temu po posiłku na długo poczujesz się nasycona, a dodatkowo składnik ten przyczyni się do szybszego zgubienia tkanki tłuszczowej. Tak więc wykonywanie samych brzuszków, nawet każdego dnia nie będzie dobrym rozwiązaniem przy spalaniu tłuszczu z brzucha. Aktywność fizyczna to nie wszystko i należy o tym pamiętać. Najlepsze efekty uzyskamy, jeżeli będziemy zdrowo się odżywiać i regularnie wykonywać ćwiczenia.

Rob brzuszki każdego dnia, by mieć płaski brzuch

Wiele osób uważa, że im więcej się ćwiczy, tym lepiej. Oczywiście aktywność fizyczna jest niezbędna w życiu każdego człowieka, by jego organizm mógł pracować prawidłowo, a kondycja nie spadła, ale nie można również przesadzać w drugą stronę. Wykonywanie intensywnego treningu na płaski brzuch nie będzie miało na nas dobrego wpływu. Ważne jest, by zdawać sobie sprawę, że podczas treningu dochodzi do uszkodzenia tkanki mięśniowej, a więc po ćwiczeniach potrzebuje ona odpowiedniego czasu na regeneracje. Jeżeli ćwiczymy codziennie tkanka mięśniowa nie jest w stanie się w pełni zregenerować, a to prowadzić może do kontuzji i bólu mięśni.

Brzuszki tylko na płaski brzuch

Kiedy pojawia się chęć wyszczuplenia brzucha, warto wiedzieć, że najwięcej osób decyduje się na wykonywanie brzuszków. Jednak nie są to jedyne ćwiczenia, które mogą nam pomóc skutecznie pozbyć się tkanki tłuszczowej z okolic brzucha. A co więcej, brzuszki przyczyniają się również do wzmocnienia mięśni bocznych, a dzięki temu mają dobry wpływ na zdrowie kręgosłupa.

Brzuszki nie pomagają w spalaniu tkanki tłuszczowej

Nie do końca jest to prawda, ale jednak warto wiedzieć, że połączenie brzuszków z innymi ćwiczeniami może dać lepsze efekty niż wykonywanie tylko jednego ćwiczenia. Lepiej więc nieco rozbudować swój plan treningowy o ćwiczenia, które również dają skuteczne efekty.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Trening

Masowanie: Definicja, sposób i bezpieczeństwo

SylwiaPaździernik 30, 2020

Silne mięśnie mogą wspierać układ odpornościowy

SylwiaLipiec 7, 2020

Trening cardio

RedakcjaCzerwiec 30, 2020

Czy możesz schudnąć, chodząc godzinę dziennie?

SylwiaCzerwiec 8, 2020

Odpoczynek po treningu – jak powinien wyglądać?

KlaudiaCzerwiec 4, 2020

Ćwiczenia wyszczuplające nogi

KlaudiaMaj 4, 2020

Porady dla opornych, czyli jak nie zrezygnować z treningu? 

MonikaKwiecień 24, 2020

Dlaczego warto jeździć na rolkach

KlaudiaKwiecień 21, 2020

Jak bieganie wpływa na nasze zdrowie

KlaudiaKwiecień 17, 2020

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone