Odchudzanie

Poradnik redukowana tkanki tłuszczowej

Poradnik redukowana tkanki tłuszczowej

Marzeniem każdej osoby ćwiczącej lub nie, jest posiadanie idealnej figury, która jest pozbawiona zbędnego tłuszczyku. Liczy się więc spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, by poprawić swój wygląd. Dziś przekonamy się, jak osiągnąć swój wymarzony cel zredukowania tkanki tłuszczowej.

Podstawy redukowania tkanki tłuszczowej

Zanim przejdziesz do redukcji, warto jest sprawdzić, jaki jest twój aktualny poziom tkanki tłuszczowej. Można to zrobić na wiele sposób. W obecnych czasach istnieją wagi, które mają wbudowany przelicznik, a on pokaże ci jaka jest twoja masa tłuszczowa. Takie wagi nie kosztują dużo, a ich dokładność jest dobra, jak dla osób początkujących. Nieco bardziej zaawansowany sprzęt, który pomoże nam zmierzyć ilość tkanki tłuszczowej można znaleźć w aptece. Daje on dokładniejsze wytyczne. Jednak dla osób oszczędnych najlepiej sprawdzi się sposób domowy na przeliczenie masy tłuszczowej ciała. Pomiaru należy dokonać na stojąco. W wyznaczonej pozycji należy złapać fałd skóry na brzuchu, a następnie mierzymy odległość między palcem wskazującym a kciukiem, które trzymają skórę. Pomiaru należy dokonać kilkukrotnie, a następnie obliczyć średnią z wyników. Dzięki temu będziemy mogli zwiększyć dokładność naszego wyliczenia.

Dieta

Nie da się ukryć, że najlepszym sposobem na zredukowanie tkanki tłuszczowej, jest wprowadzenie zmian w swojej codziennej diecie. Liczy się przede wszystkim utrzymanie ujemnego bilansu kalorycznego, dzięki  czemu działanie organizmu będzie skierowane na spalanie tkanki tłuszczowej, a nie na jej magazynowanie. To właśnie nadmiar kalorii jest przyczyną gromadzenia się dodatkowej tkanki tłuszczowej i zwiększenia masy naszego ciała. Tak więc kolejnym krokiem jest obliczenie swojego zapotrzebowania energetycznego (wykaże on ile kalorii w ciągu dnia powinniśmy spożyć), a następnie ustalenie ujemnego bilansu kalorycznego, co jest bardzo proste. Do uzyskania ostatecznego wyniku należy odjąć od zapotrzebowania kalorycznego od 100 do 300 kalorii. Jeżeli będziemy przestrzegać tej zasady, to z pewnością uda nam się osiągnąć oczekiwany efekt.

Aktywność fizyczna

Ruch potrzebny jest każdemu z nas, każdego dnia. Jeżeli chcemy dodatkowo przyśpieszyć redukcję tkanki tłuszczowej, to warto zwiększyć swoją aktywność fizyczną w ciągu dnia. Ćwiczenia nie mają bezpośredniego wpływu na odchudzanie, ale przyczyniają się one do przyśpieszenia metabolizmu, a także pobudzają produkcję hormonów, które wspomagają redukcję tkanki tłuszczowej. Wspomagają również tworzyć deficyt kaloryczny, a to jest czynnik, który ma ogromny wpływ na chudnięcie.

Suplementacja

Jeżeli chcemy skutecznie redukować tkankę tłuszczową, to warto pomyśleć o dodatkowej suplementacji. Potrzebne są nie tylko zestawy witamin i minerałów, których niedobory należy uzupełnić, ale również liczne preparaty, które mają działanie odchudzające. To tak zwane spalacze tłuszczu, które mają rzeczywiste działanie, jednak nie należy w nich pokładać zbyt dużej nadziei. Najlepsze efekty będą one dawać, jeżeli połączymy je z dietą i aktywnością fizyczną.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Odchudzanie

Zmniejszanie rozmiaru piersi podczas odchudzania

RedakcjaListopad 9, 2019

T5 – Zion Labs czyli spalacz wysokiego ryzyka

spalaczeListopad 7, 2019

Adipex 75 – niebezpieczne odchudzanie

spalaczeListopad 6, 2019

Zioła o właściwościach odchudzających

RedakcjaPaździernik 30, 2019

Czasowa głodówka: Co to takiego? Czy warto spróbować?

SylwiaPaździernik 2, 2019

Jak wygląda praca metabolizmu?

MonikaWrzesień 10, 2019

Uzależnienie od słodyczy

SylwiaWrzesień 2, 2019

Przyprawy i produkty zmniejszające apetyt

SylwiaSierpień 30, 2019

Ćwiczenia, jako sposób na walkę z niechcianymi boczkami

KlaudiaSierpień 21, 2019

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone