Odchudzanie

Zmniejszanie rozmiaru piersi podczas odchudzania

Zmniejszanie rozmiaru piersi podczas odchudzania

Kobiety dążące do redukcji masy ciała skarżą się na rozmaite trudności. Jednym z najczęściej sygnalizowanych problemów jest zmniejszanie się piersi. Dieta redukcyjna u kobiet zazwyczaj ma na celu pozbycie się tłuszczu z takich partii ciała jak uda i brzuch. Zmniejszenie rozmiaru piersi jest natomiast zjawiskiem niepożądanym. Warto zatem zastanowić się, czy oraz w jaki sposób można wyeliminować bądź przynajmniej ograniczyć ten proces.


Niestety, nie ma sposobu na całkowite uniknięcie zmniejszania się piersi podczas stosowania diety redukcyjnej. Problem ten dotyczy w szczególności kobiet o sylwetce gruszki, natomiast znacznie mniej odczuwają go panie o budowie jabłka. Z drugiej jednak strony te kobiety, u których piersi zmniejszają się najbardziej, mają najmniejsze problemy z odchudzeniem pozostałych partii ciała. Nie można zapobiec spalaniu tkanki tłuszczowej z piersi, ale możliwe jest ograniczenie intensywności tego procesu poprzez dobór odpowiednich ćwiczeń. Niestety, wiele kobiet nie jest tym usatysfakcjonowanych. Warto jednak mieć na uwadze fakt, że do wielkości biustu ważniejsze są jego kształt oraz stan skóry. Z tego względu podczas stosowania diety redukcyjnej najlepiej byłoby skupić się przede wszystkim na poprawie jędrność piersi. Pomagają w tym między innymi pompki przy ścianie, ćwiczenia izometryczne oraz tak zwane damskie pompki. Większość tego typu ćwiczeń można wykonywać w domu bez specjalnych przyrządów. Jednocześnie powinno się zadbać o to, aby stosowana dieta dostarczała składników odżywczych, które sprzyjają utrzymaniu piersi w dobrym stanie. Podobnie jak w przypadku ćwiczeń, wpływ diety na biust nie polega na zwiększaniu jego rozmiaru, ale na poprawie jędrności piersi i elastyczności skóry. Bardzo korzystne są między innymi fitoestrogeny, które mają podobne działanie do żeńskich hormonów płciowych, czyli odpowiedzialnych za rozwój piersi estrogenów. Fitoestrogeny znajdują się między innymi w soi oraz roślinach strączkowych.

Ponadto warto wzbogacić dietę o witaminy A i E, które poprawią jędrność skóry piersi. Źródłem tych witamin są żółte i pomarańczowe rośliny oraz orzechy. W celu utrzymania dobrej jędrności warto sięgnąć również po odpowiednie kosmetyki. Kobietom rozpoczynającym odchudzanie należy także przypomnieć, że podczas treningu piersi potrzebują odpowiedniego wsparcia. Dobry, sportowy biustonosz pozwoli zapobiec utracie jędrności, będącej częstym skutkiem noszenia złej bielizny.
Na koniec warto wspomnieć o tym, że ważną rolę odgrywa samoakceptacja. Niekiedy najlepszym rozwiązaniem jest zaakceptowanie budowy własnego ciała i umiejętnie podkreślanie zalet swojej sylwetki.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Odchudzanie

More in Odchudzanie

Sposoby na zmniejszanie tkanki tłuszczowej przed sylwestrem

KlaudiaGrudzień 12, 2018

Odchudzanie w domu – co kupić do domowej siłowni?

Spalacze.plGrudzień 12, 2018

Skuteczne odchudzanie – sprawdź o TYM musisz pamiętać

KlaudiaGrudzień 11, 2018

Odchudzasz się? Uważaj na te produkty! 10 podstępnych i tuczących produktów

Spalacze.plGrudzień 11, 2018

Czy pływanie odchudza? 10 niesamowitych korzyści z pływania

Spalacze.plGrudzień 11, 2018

11 spalaczy tłuszczu, które znajdziesz we własnej kuchni

Spalacze.plGrudzień 10, 2018

Johimbina – afrodyzjak, który spala tłuszcz

Spalacze.plGrudzień 10, 2018

Efekt jojo – czym jest i jak go uniknąć?

Spalacze.plGrudzień 9, 2018

Czym jest deficyt kaloryczny i jak go obliczyć?

Spalacze.plGrudzień 9, 2018

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone