Trening

Jak trenować z piłką

Jak trenować z piłką

 

Ćwiczenia z piłką gimnastyczną są doskonałym sposobem na płaski brzuch. Jeśli nie lubisz wykonywania brzuszków, czy też innych ćwiczeń na płaski brzuch, to koniecznie wypróbuj treningi z piłką gimnastyczną. Takie ćwiczenia są proste i przynoszą zadowalające efekty już po kilku treningach. Są one wymagające dla mięśni brzucha, ponieważ angażują je do pracy, dzięki czemu z brzucha spala się zbędna tkanka tłuszczowa, a to pozwala nam zgubić brzuszek.

Wiele sportowców decyduje się na ćwiczenie z piłką gimnastyczną, zwłaszcza na początku swoich treningów, kiedy to zaczyna się trening i dieta redukcyjna. Wtedy najważniejsze jest, by w jak najszybszym czasie spalić jak najwięcej tłuszczu, by odsłonić mięśnie, które przykryte są tkanką tłuszczową. Ćwiczenia z piłką gimnastyczną pozwalają nam znacznie szybciej osiągnąć określony cel, ponieważ są one skuteczniejsze niż zwykłe ćwiczenia na płaski brzuch, na które większość z nas się decyduje. Oczywiście nie we wszystkich przypadkach tak jest. Każdy z nas jest inny i nie wszystkie ćwiczenia działają na nas tak samo. Jeśli nie chcesz wykonywać zwykłych ćwiczeń na płaski brzuch i są one nieefektowne, to koniecznie sprawdź, jak ćwiczyć z piłką gimnastyczną. Badania udowadniają, że są to ćwiczenia, które niemal w stu procentach są skuteczne, więc w ich przypadku na pewno się nie zawiedziesz.

Rób brzuszki z piłką gimnastyczną

Każdy z nas wie, jak wyglądają brzuszki i jak powinno się je wykonywać. Nie są one trudne, ale są one skuteczne jeśli chodzi o spalanie tkanki tłuszczowej i kształtowanie mięśni brzucha. Jednak ćwiczenia z piłką gimnastyczną podnoszą efektywność ćwiczeń o kilkanaście procent, dlatego warto wykonywać brzuszki z tym narzędziem do ćwiczeń. Rozłóż więc matę na podłodze. Połóż się na niej na plecach, a nogi ugnij w kolanach. Pomiędzy zgięte nogi włóż piłkę gimnastyczną. Następnie ręce zegnij łokciach i załóż je za uszy. Zacznij się podnosić do pozycji siedzącej, tak jak to robisz, kiedy wykonujesz zwykłe brzuszki. Pamiętaj, by nie odrywać nóg od podłuża. Ćwiczenie wykonuj w trzech seriach, każda seria powinna mieć dwadzieścia powtórzeń.

Scyzoryki z piłką gimnastyczną

Jest to kolejne ćwiczenie na płaski brzuch, które należy wykonywać z piłką gimnastyczną.  Po raz kolejny należy ułożyć się na macie na plecach. Podczas tego ćwiczenia nogi muszą być wyprostowane i uniesione go góry. Kiedy masz nogi w odpowiedniej pozycji, czas na umieszczenie pomiędzy nimi piłki gimnastycznej. Gdy piłka jest pomiędzy nogami połóż się na plecach nadal trzymając nogi uniesione do góry i wyprostowane. Ręce wyciągnij nad głowę, ale nie kładź ich na podłodze. Teraz możesz wykonać skłon po piłkę, ale pamiętaj, by nie uginać przy tym kolan i nie przybliżać nóg do siebie. Kiedy masz piłkę w rękach, możesz położyć się na macie z wyprostowanymi rękami nad głową, a następnie wykonaj skłon, by umieścić piłkę z powrotem pomiędzy nogami. Podczas oddawania piłki między nogi możesz opuścić nogi nieco niżej, by utrudnić sobie zadanie. Jest to skuteczne ćwiczenie, które pozwoli w szybkim czasie wyrzeźbić mięśnie brzucha.

Skłony na piłce

Jest to ćwiczenie, podczas którego należy utrzymać równowagę. Tym razem nie znajdujemy się na macie, a na piłce. Ręce ułóż płasko na podłodze, a potem umieść nogi na piłce. Pamiętaj, by nogi były wyprostowane. Kiedy jesteś w odpowiedniej pozycji, zacznij przyciągać nogi na piłce do klatki piersiowej, uginając kolana. Następnie je wyprostuj i powtórz całe ćwiczenie. To ćwiczenie należy wykonywać w trzech seriach, każde powinno mieć dwadzieścia powtórzeń. Ćwiczenie wykonuj powili, by utrzymać równowagę na piłce, a wszystkie powtórzenia wykonane były z dokładnością.

Podsumowanie

Ćwiczenia z piłką gimnastyczną są bardzo skuteczne jeśli chodzi o trening na płaski brzuch i wyrzeźbienie mięśni brzucha. Jeśli znudziły ci się zwykłe ćwiczenia na brzuch, albo tamte ćwiczenia nie przynoszą efektów, to koniecznie spróbuj treningów z piłką gimnastyczną. Z pewnością pomogą ci one osiągnąć wymarzony cel.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Trening

More in Trening

5 najefektywniejszych ćwiczeń na klatkę piersiową

Spalacze.plGrudzień 11, 2018

Czy pływanie odchudza? 10 niesamowitych korzyści z pływania

Spalacze.plGrudzień 11, 2018

Tętno – jakie ma znaczenie w odchudzaniu?

Spalacze.plGrudzień 10, 2018

Zakwasy, a kolejny trening

MonikaGrudzień 9, 2018

Jak stworzyć domową siłownię – najlepsze sposoby

KlaudiaGrudzień 9, 2018

Jak osiągnąć sukces – porady dla sportowców

KlaudiaGrudzień 8, 2018

Odchudzanie z trenerem – jak wybrać dobrego trenera personalnego?

Spalacze.plGrudzień 8, 2018

Ćwiczenia i dieta na zdrowe piersi

KlaudiaGrudzień 5, 2018

Czy warto udać się na siłownie?

KlaudiaGrudzień 5, 2018

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone