Trening

Jak trenować z piłką

Jak trenować z piłką

 

Ćwiczenia z piłką gimnastyczną są doskonałym sposobem na płaski brzuch. Jeśli nie lubisz wykonywania brzuszków, czy też innych ćwiczeń na płaski brzuch, to koniecznie wypróbuj treningi z piłką gimnastyczną. Takie ćwiczenia są proste i przynoszą zadowalające efekty już po kilku treningach. Są one wymagające dla mięśni brzucha, ponieważ angażują je do pracy, dzięki czemu z brzucha spala się zbędna tkanka tłuszczowa, a to pozwala nam zgubić brzuszek.

Wiele sportowców decyduje się na ćwiczenie z piłką gimnastyczną, zwłaszcza na początku swoich treningów, kiedy to zaczyna się trening i dieta redukcyjna. Wtedy najważniejsze jest, by w jak najszybszym czasie spalić jak najwięcej tłuszczu, by odsłonić mięśnie, które przykryte są tkanką tłuszczową. Ćwiczenia z piłką gimnastyczną pozwalają nam znacznie szybciej osiągnąć określony cel, ponieważ są one skuteczniejsze niż zwykłe ćwiczenia na płaski brzuch, na które większość z nas się decyduje. Oczywiście nie we wszystkich przypadkach tak jest. Każdy z nas jest inny i nie wszystkie ćwiczenia działają na nas tak samo. Jeśli nie chcesz wykonywać zwykłych ćwiczeń na płaski brzuch i są one nieefektowne, to koniecznie sprawdź, jak ćwiczyć z piłką gimnastyczną. Badania udowadniają, że są to ćwiczenia, które niemal w stu procentach są skuteczne, więc w ich przypadku na pewno się nie zawiedziesz.

Rób brzuszki z piłką gimnastyczną

Każdy z nas wie, jak wyglądają brzuszki i jak powinno się je wykonywać. Nie są one trudne, ale są one skuteczne jeśli chodzi o spalanie tkanki tłuszczowej i kształtowanie mięśni brzucha. Jednak ćwiczenia z piłką gimnastyczną podnoszą efektywność ćwiczeń o kilkanaście procent, dlatego warto wykonywać brzuszki z tym narzędziem do ćwiczeń. Rozłóż więc matę na podłodze. Połóż się na niej na plecach, a nogi ugnij w kolanach. Pomiędzy zgięte nogi włóż piłkę gimnastyczną. Następnie ręce zegnij łokciach i załóż je za uszy. Zacznij się podnosić do pozycji siedzącej, tak jak to robisz, kiedy wykonujesz zwykłe brzuszki. Pamiętaj, by nie odrywać nóg od podłuża. Ćwiczenie wykonuj w trzech seriach, każda seria powinna mieć dwadzieścia powtórzeń.

Scyzoryki z piłką gimnastyczną

Jest to kolejne ćwiczenie na płaski brzuch, które należy wykonywać z piłką gimnastyczną.  Po raz kolejny należy ułożyć się na macie na plecach. Podczas tego ćwiczenia nogi muszą być wyprostowane i uniesione go góry. Kiedy masz nogi w odpowiedniej pozycji, czas na umieszczenie pomiędzy nimi piłki gimnastycznej. Gdy piłka jest pomiędzy nogami połóż się na plecach nadal trzymając nogi uniesione do góry i wyprostowane. Ręce wyciągnij nad głowę, ale nie kładź ich na podłodze. Teraz możesz wykonać skłon po piłkę, ale pamiętaj, by nie uginać przy tym kolan i nie przybliżać nóg do siebie. Kiedy masz piłkę w rękach, możesz położyć się na macie z wyprostowanymi rękami nad głową, a następnie wykonaj skłon, by umieścić piłkę z powrotem pomiędzy nogami. Podczas oddawania piłki między nogi możesz opuścić nogi nieco niżej, by utrudnić sobie zadanie. Jest to skuteczne ćwiczenie, które pozwoli w szybkim czasie wyrzeźbić mięśnie brzucha.

Skłony na piłce

Jest to ćwiczenie, podczas którego należy utrzymać równowagę. Tym razem nie znajdujemy się na macie, a na piłce. Ręce ułóż płasko na podłodze, a potem umieść nogi na piłce. Pamiętaj, by nogi były wyprostowane. Kiedy jesteś w odpowiedniej pozycji, zacznij przyciągać nogi na piłce do klatki piersiowej, uginając kolana. Następnie je wyprostuj i powtórz całe ćwiczenie. To ćwiczenie należy wykonywać w trzech seriach, każde powinno mieć dwadzieścia powtórzeń. Ćwiczenie wykonuj powili, by utrzymać równowagę na piłce, a wszystkie powtórzenia wykonane były z dokładnością.

Podsumowanie

Ćwiczenia z piłką gimnastyczną są bardzo skuteczne jeśli chodzi o trening na płaski brzuch i wyrzeźbienie mięśni brzucha. Jeśli znudziły ci się zwykłe ćwiczenia na brzuch, albo tamte ćwiczenia nie przynoszą efektów, to koniecznie spróbuj treningów z piłką gimnastyczną. Z pewnością pomogą ci one osiągnąć wymarzony cel.

Kliknij aby dodać komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Trening

More in Trening

Jak nauczyć się pływać – porady ekspertów

MonikaKwiecień 14, 2019

Dlaczego nie widzę efektów treningowych?

MonikaKwiecień 12, 2019

Jak przygotować się do długiej trasy na rowerze?

Spalacze.plLuty 23, 2019

Motywacja do ćwiczeń na nowy rok

KlaudiaLuty 21, 2019

Jaki strój do biegania wybrać w chłodne dni?

MonikaLuty 20, 2019

Jak zapobiec kontuzjom w treningu siłowym?

Spalacze.plLuty 18, 2019

Jak zacząć ćwiczyć po świętach?

MonikaLuty 18, 2019

Jaki trening może wspomóc odchudzanie?

MonikaLuty 18, 2019

10 tys. kroków dziennie — czy warto podjąć wyzwanie?

Spalacze.plLuty 13, 2019

Copyright © 2016 spalacze.pl Wszelkie prawa zastrzeżone